Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 08:10:36 +0300

Registreerimiseks muudatus

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 10, 2024 11:56 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas

Tere!

Palun kooskõlastada projekti muudatus!

Muudatuse sisu: Ristumisel põhimaanteega nr 6 (28,52km) on muudetud
ristumise nurka. Varasema versiooni järgi tabas puurimine Viljandi tn 35
väravaposti. Nüüd on ristumine sihitud Viljandi mnt 35 autovärva keskele.

Projekt on alla laetav:

https://www.dropbox.com/scl/fi/4ffaom9etxb28y1fn6hnw/LC0543K1-Koosk6lastus
taotlus.asice?rlkey=n2ur93cd3axi11vsv6vosiu5e
<https://www.dropbox.com/scl/fi/4ffaom9etxb28y1fn6hnw/LC0543K1-Koosk6lastu
staotlus.asice?rlkey=n2ur93cd3axi11vsv6vosiu5e&st=t8hz4gaj&dl=0>
&st=t8hz4gaj&dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 7. juuni 2024 13:48
To: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas

https://www.dropbox.com/scl/fi/zcskwbvni8opy9916j985/7.1-2248725-2-07.06.2
024-Valjaminev-kiri-1.asice?rlkey=cas24y28qdtzc4bs8ni4nyye5
<https://www.dropbox.com/scl/fi/zcskwbvni8opy9916j985/7.1-2248725-2-07.06.
2024-Valjaminev-kiri-1.asice?rlkey=cas24y28qdtzc4bs8ni4nyye5&st=8var29h5&d
l=0> &st=8var29h5&dl=0

aga nüüd?

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 7, 2024 1:35 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas

Tere!

Kooskõlastus ei ole minuni jõudnud.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 7. juuni 2024 12:29
To: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas

Palun andke teada kui kk käes.

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 3, 2024 10:17 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas

Tere!

Saadan korrigeeritud projekti. Palun kooskõlastada!

https://www.dropbox.com/scl/fi/uvv01hel93lpvm2jr8vii/LC0543K1-Koosk6lastus
taotlus.asice?rlkey=yzvv2354irjj6l46z0bswc11i
<https://www.dropbox.com/scl/fi/uvv01hel93lpvm2jr8vii/LC0543K1-Koosk6lastu
staotlus.asice?rlkey=yzvv2354irjj6l46z0bswc11i&st=z54xeo3z&dl=0>
&st=z54xeo3z&dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Vissel, Hendrik
Sent: reede, 31. mai 2024 11:56
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas

Tere!

Saadan telefonis saadud märksute järgi korrigeeritud projekti.

Uuendatud failid on alla laetavad:

https://www.dropbox.com/scl/fi/zps4pgwgblj2e20xwx0bv/LC0543K1-Koosk6lastus
taotlus.asice?rlkey=uqqaizv7l4mnks3k7ws5v49tc
<https://www.dropbox.com/scl/fi/zps4pgwgblj2e20xwx0bv/LC0543K1-Koosk6lastu
staotlus.asice?rlkey=uqqaizv7l4mnks3k7ws5v49tc&st=gmm250zg&dl=0>
&st=gmm250zg&dl=0

Saadan ka lingi eelmise nädala lõpus kergliiklustee ääres tehtud fotodega.
Fotode tegemis järjekord oli Tõrvast Helme poole. Ehk on abiks tee nõlva
tajumisel. Kohtades, kus on kõrge  nõlv panin projekti  kinnise meetodi.

https://www.dropbox.com/scl/fi/lrf06n5l9m9bnyon8q9ec/Kergliilustee-fotod.z
ip?rlkey=4js06wf4ary9akd8adnoepec7
<https://www.dropbox.com/scl/fi/lrf06n5l9m9bnyon8q9ec/Kergliilustee-fotod.
zip?rlkey=4js06wf4ary9akd8adnoepec7&st=ohm3eftd&dl=0> &st=ohm3eftd&dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Vissel, Hendrik
Sent: esmaspäev, 20. mai 2024 10:15
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Tõrva vallas

Tere!

Palun kooskõlastada Elektrilevi OÜ tellimusel koostatud projekt LC0543K1
Puiestee tn 1 peakaitsme suurendamine ja jaotamine 1. etapp. Tõrva linn,
Tõrva vald, Valga maakond.

Projekt on allalaetav
<https://www.dropbox.com/scl/fi/068xxjwb2znmdqneyaha0/LC0543K1-koosk6lastu
staotlus.asice?rlkey=47d6igneicw96hmaeuxe6u2lx&st=5xzcytts&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/068xxjwb2znmdqneyaha0/LC0543K1-koosk6lastus
taotlus.asice?rlkey=47d6igneicw96hmaeuxe6u2lx&st=5xzcytts&dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee